Müşteri Takıntılılık

musteri-takintililik
Memnuniyetinizi kafaya taktık

İhtiyaç ve isteklerinizi önceden görüp doğru ve hızlı biçimde karşılıyor, hayatınızı sürekli olarak kolaylaştırmanın yollarını arıyoruz. Çünkü biz yalnızca müşteri odaklı değil, yıkıcı inovasyon prensibiyle çalışan müşteri takıntılı bir şirketiz.

Müşteri takıntısı nedir?
Müşteri takıntısı nedir?

Müşteri takıntısı, bir şirketin her müşterisine sürekli olarak harika bir müşteri deneyimi sağlamak üzere yapabileceği şeylere odaklanmasıdır. Müşteri takıntılı şirket, ürün ve hizmetleri ile karar alma mekanizması ve iş yapış süreçleri de dahil olmak üzere tüm organizasyonunu müşterisinin ihtiyaçları, istekleri ve memnuniyetine göre tasarlar ve düzenler. Müşteri deneyimini, satıştan desteğe her aşamada müşteri ihtiyaçları etrafında inşa eder.

Yıkıcı inovasyon nedir?
Yıkıcı inovasyon nedir?

Yıkıcı inovasyon (bir diğer tabirle radikal inovasyon), karşılanmamış müşteri ihtiyaçlarını etkili şekilde gideren ve müşterinin alışkanlıklarını dönüştürerek pazardaki liderlerin yerini alan yenilikçi ürün ve hizmetlerdir. Yıkıcı inovasyon, müşterinin ihtiyaçlarını önceden düşünülmemiş bir yolla karşılayarak mevcut çözümlerin önüne geçer, böylece hem kendi sektörünü iyileştirebilir hem de ilgisiz gibi görünen bir başka sektörü dönüştürebilir. Küçük ya da büyük her şirket, yıkıcı inovasyonlarıyla müşterinin hayatını anlamlı biçimde etkileyebilir.

Siz daima 1 numaramızsınız

Sizin ekosisteminizin bir parçasıyız. İhtiyaçlarınızı önceden görüp size beklentinizden de fazlasını sunmayı, üstelik bunu her gün yeniden aynı tutkuyla yapmayı her şeyden çok önemsiyoruz. Her iş hedefimizde ihtiyaçlarınızı önceliklendiriyor, markamızı ve ürünlerimizi sizin talep, istek ve fikirlerinizle ileriye taşıyoruz.

Tüm ekibimizle müşteri takıntılıyız
Tüm ekibimizle müşteri takıntılıyız

Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek tek bir ekibin işi değil. Bu, kurum olarak yürütülmesi gereken kültürel bir dönüşüm. Biz, tüm çalışanlarımızla müşteri takıntılıyız. Ekibimizdeki herkesi, departmanından bağımsız olarak yenilik yapmaya ve yaratıcı çözümler üretmeye teşvik ediyoruz. Görevlerimizi ve tüm şirketi sahipleniyor, bu özgüvenle özgürce aksiyon alıyoruz. Her birimiz, müşterilerimizin yatırımlarından en yüksek değeri elde etmesini sağlamak hedefiyle çalışıyoruz.

Bunun için ne yapıyoruz?
Bunun için ne yapıyoruz?

Sizinle ilişkimiz, Mikro Yazılım ailesine katılmayı düşündüğünüz saniyeden itibaren başlıyor. Mikro Yazılım deneyiminizin her gün en iyisi olmasını sağlamak için size ve işinize zevkle hizmet ediyoruz. İş yapış biçiminizi daha iyi hale getirmek için birlikte yapabileceklerimizi planlıyor; periyodik kontrollerle talep ve beklentilerinizi öğreniyor; yeni ürünler, sürümler ve özellikler hakkında sizi bilgilendiriyor; yaptığınız yatırımdan en verimli şekilde yararlanmanıza yardım ediyoruz.

Destek Hizmetlerimiz
Buluo
Buluo

Mikro Yazılım ürünleriyle ilgili merak ettiğiniz tüm cevapları bulabilirsiniz.

Detaylı Bilgi ➞
Mikro Asistan Destek
Mikro Asistan Destek

Bize 0 850 225 1010 numaralı hattımızdan ulaşabilirsiniz. Acil sorunları çözmek için Mikro Destek Hattı, hafta içi 09.00-18.00, Cumartesi günleri ise 09.30-14.00 saatleri arasında kesintisiz hizmet sunuyor.

Detaylı Bilgi ➞
Akademikro
Akademikro

Mikro Yazılım eğitim platformu Akademikro ile her seviyeden onlarca eğitimi tamamlayabilir, finans ve ERP süreçlerinizi kapsayan teorik bilgiyi öğrenebilirsiniz.

Detaylı Bilgi ➞
Gurur duyduğumuz sayılar
%80 FRC - %77 NPS
CES-CSAT
*FCR (First contact resolution): Destek taleplerinin ilk aramada çözüme ulaşma oranıdır.
*NPS (Net Promoter Score)Müşterilerimizin Mikro Yazılım'ı başkasına tavsiye etme skorudur.
*CES (Customer effort score): Müşteri talepleri doğrultusunda harcanan eforu ölçen metriktir. 
*CSAT (Customer Satisfaction Score): Müşteri memnuniyet skorudur.
Alpaslan Tomuş
Genel Müdürümüz ne diyor?

"Mikro Yazılım olarak tam 34 senedir KOBİ'lerin en çok tercih ettiği ticari yazılımları ve bu yazılımların servislerini geliştiriyoruz. 2015’ten bu yana ise teknolojik ve kültürel yatırımlarla yönettiğimiz önemli bir dönüşümün içerisindeyiz: Mikro Yazılım’ı müşteri odaklı şirketten müşteri takıntılı şirkete dönüştürüyoruz. Artık tüm çözümlerimiz, müşterilerimizin içgörüleri ile şekilleniyor." Devamını okumak için tıklayın

Alpaslan Tomuş, CEO

*