Logo

ÇÖZÜMLER

My e-RP | Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Yazılımı

Kurumsal kaynak planlamada esnek ve modüler çözümlerle tanışın. Hızla büyüyen kurumunuzun tüm kaynaklarını en verimli şekilde planlayın.

DEMO TALEBİ

Detaylı Bilgi

Sektörel tecrübesi ile kendini kanıtlamış bir ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) yazılımına mı ihtiyacınız var? Mikro’nun ERP ailesinde gelişmiş özellikleriyle kurumlara ışık tutan MY E-RP çözümünü mutlaka yakından inceleyin.

Mikro tarafından KOBİ`lerden holdinglere kadar her ölçekteki kurum için üstün kaynak planlama (ERP) araçlarını bir araya getiren MY E-RP, iş süreçlerinizi her zamankinden çok daha iyi yönetebilmelerinize yardımcı oluyor.

MY E-RP ile;

  • İş zekâsı araçlarıyla veriyi anlamlandırarak iş süreçlerinde daha etkin kullanabilmek,
  • Raporlama araçlarıyla stratejik karar mekanizmalarını en iyi şekilde desteklemek,

kısaca: kurumsal veriden daha fazla fayda elde ederek tüm iş süreçlerini daha sağlıklı ve güçlü hale getirmeniz mümkün. Kurumsal iş çözümlerinizin entegre bir şekilde çalışmasını sağlamak, tüm sistemlerinizi kolayca izlenebilir ve yönetilebilir hale getirmek ve veriyi iş süreçleriniz için yararlı olacak şekilde kullanabilmek adına geliştirilen my e-RP; müşteri memnuniyetini ve kârlılığı artırmak için en büyük yardımcınız olacak.

My e-RP 5 Ana Bileşenden Oluşur

+ Satış ve Pazarlama Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Promosyon Yönetimi, Satış Yönetimi (Ticari Set), İhracat Yönetimi ve Tamir Servis Merkezi Yönetimi süreçlerinizi geliştirerek pazarda daha rekabetçi bir pozisyona kavuşabilirsiniz. CRM ile başlayan satış operasyonunuzu, diğer promosyonlarınızla destekleyerek hem tüm satış-pazarlama sürecinizi geliştirebilir, hem de satış sonrası verilen tamir-servis hizmet operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayabilirsiniz.

+ Üretim Yönetimi

Üretim sürecinde; malzeme planlama, kapasite planlama ve toplam kalite yönetimi operasyonları kritik öneme sahip... Üretime dayalı bir işletmeyseniz, Mikro’nun sunduğu my e-RP ile kaynaklarınızı etkili bir biçimde planlayabilir ve kolayca yönetebilirsiniz.

+ Satın alma Yönetimi

İş Ortakları Yönetimi (VRM), Promosyon Yönetimi, Satın Alma (Ticari Set), İthalat Yönetimi ve Masraf Yönetimi süreçlerini ele alarak, tüm iş akışlarınızı yönetmeniz ve analiz etmeniz mümkün.

+ Finans ve Muhasebe Yönetimi

Küçük bir işletme, şirketler grubu veya bir holding yapısına sahip olabilirsiniz. my e-RP ile denetim firmalarından borsaya açık şirkete kadar hiyerarşik yapınız ne olursa olsun; Finans, Genel muhasebe, Personel, İnsan Kaynakları, Sabit kıymet, Enflasyon muhasebesi (SPK), Konsolide Muhasebe, UFRS süreçlerinizi ve e-Fatura, e-Defter uygulamalarınızın tümünü genel muhasebeye entegre edebilirsiniz. Tüm bu süreçleri en verimli, en hızlı ve en doğru şekilde konsolide ederek analitik sonuçlar elde edin.

+ İş Zekâsı ve Raporlama

Analitik raporlama bugün, kurumların karar alma süreçlerinde etkili olan en önemli araçlardan biri. my e-RP’nın sunduğu iş zekâsı ile kurumunuzun ihtiyaç duyduğu analitik raporları hızlı, doğru ve hatasız bir şekilde alabilirsiniz. İster anlık (reel-time) raporlamayı, isterseniz de önceden programlanmış özet raporlama modellerini tercih edebilirsiniz. Ayrıca, programın sunduğu hazır rapor formatları dışında kendi size özel raporlar tasarlamak için ‘Report Builder’ aracını kullanabilirsiniz.