İş Süreçlerinizde Kontrol Sizde!

anahtar_teslim_e_fatura_nedir_avantajlari_nelerdir_3f7edf61d9_51fafbcd2d

Sizi Arayalım ve İhtiyacınız Olan Çözümleri Sunalım!

MÜŞTERİ REFERANSLARIMIZ

bakyapi_49c1301e54
sarikiz_2x_411d4db014
oezdilek_2x_a7c43c11b1
cavusoglu_yemenler_2x_086b3d6ada

Porkod Çözümü ile Neler Yapabilirsiniz?

insan_kaynaklari_yonetimi_nedir_ed556065c8_7ea1bcd408

Süreç Yönetimine Sağladığı Kolaylıklar

  • İş süreçlerinizi oluştururken istediğiniz sayıda alt kırılım oluşturun.
  • Birden fazla süreç içeren işlerde, ekip yönetimini ve zamanlamaları doğru planlayın.

Fırsat Yönetimine Sağladığı Kolaylıklar

  • Sosyal medya reklamları, telefon, tavsiye vb. kaynaklardan gelen satış fırsatlarının kaydını tutun.
  • Satış fırsatları üzerinden teklif oluşturup, hangi kaynaklardan geldiğini ve fırsatın değerlendirilip değerlendirilmediğini raporlayın.
blog_3_d08ae347b5_e09e091fac

Sipariş Yönetimine Sağladığı Kolaylıklar

  • Siparişlerinizin açık/kapalı olarak özetini veya detaylı analizini alın.
  • Mikro Yazılım programınıza siparişiniz otomatik aktarılır. İrsaliye, e-İrsaliye, fatura e-faturaya tek tek ya da toplu olarak hızlıca dönüştürebilirsiniz.

Teklif Yönetimine Sağladığı Kolaylıklar

  • Müşterilerinize göndereceğiniz tekliflerde firmanıza ait form dizaynları kullanın.
  • Satış teklifi evraklarınızı; vade, iskonto ve tutara göre onay aşamalarından geçirip siparişleştirin.
  • Satış tekliflerinizi, depo işlemlerine ait detayları ekleyerek yönetin.
marka_tescili_nedir_marka_tescili_nasil_yapilir_d91ef4d4aa_ba6438e129

Porkod Çözümünün Öne Çıkan Özellkleri

  • Mikro Jump ve Mikro Fly ile tam entegre
  • Departmanlar arası doğru ve hızlı koordinasyon imkanı
  • İş süreçleri ile ilgili anlık bildirim alma özelliği
  • Hem web hem mobil üzerinden kullanım
  • Her sektöre hitap eden ürün/paket yapısı
  • Nakit akışı, ödemelerinizi tek ekrandan görmenizi sağlayan patron ekranı hediyesi
  • Kurulum gerektirmez
  • Kiralama opsiyonu

Gurur duyduğumuz sayılar

35

Yıllık Deneyim

100.000+

Mutlu Müşteri

350+

İş Ortaklığı

ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZ

Mikro Yazılım neden her şirkete lazım?

Bir yazılımdan fazlası

Yazılım bağımlılığının olmadığı, sürekli gelişip güncellenen, abonelik ve kiralama modeline sahip hizmetlerimizle, bu hizmetleri düşük ilk yatırım maliyeti ile kullanmanın keyfini sunuyoruz.

Gelişmiş altyapımız ile çok boyutlu destek

Yaşadığınız soruna kolayca çare bulabileceğiniz bir altyapıya ve dilediğinizde bizden daima yardım alabileceğiniz destek hizmetlerine sahibiz.

Deneyime dayalı bir güven

Ürünlerimizi 33 yılın bilgi birikimi ve yüz binlerce müşterinin kullanım deneyimi ile geliştiriyor; servislerimizi abonelerimizin ihtiyaçlarına göre şekillendiriyoruz.

Mikro Yazılım ile başaran müşteriler

teknikel_2x_35fb3fcde0

"Güzel bir mobil uygulama, raporlara telefondan erişim sağlaması da büyük kolaylık sunuyor."

yol_living_2x_364b10f1af

"Mikro Yazılım ile tüm iş süreçlerimizi tek bir yazılım üzerinden yürütüp bize özel geliştirilen çözümler sayesinde esnek ve verimli şekilde çalışıyoruz."

tugra_iplik_2x_3e474f2815

"Mikro Yazılım'ın ürün gruplamadan, stoklara barkod tanımlamaya, raporlamadan filtrelemeye kadar birçok detaylı özelliği operasyonlarımızda büyük kolaylık sağlıyor."

DESTEK HİZMETLERİMİZ

Satış sonrasında ihtiyaç duyacağınız her şey için tüm destek ekibimizle yanınızdayız.

Buluo

Mikro Yazılım ürün ve hizmetleri ilgili merak ettiğiniz tüm cevapları bulabilirsiniz.

Mikro Asistan Destek

Bize 0 850 225 1010 numaralı hattımızdan ulaşabilirsiniz. Acil sorunları çözmek için Mikro Destek Hattı, hafta içi 09.00-18.00, Cumartesi günleri ise 09.30-14.00 saatleri arasında kesintisiz hizmet sunuyoruz.

Akademikro

Mikro Yazılım eğitim platformu Akademikro ile her seviyeden onlarca eğitimi tamamlayabilir, finans ve ERP süreçlerinizi kapsayan teorik bilgiyi öğrenebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Mikro Yazılım ile tam entegre çalışan Porkod süreç yönetimi çözümü ile tüm iş süreçleriniz ile ilgili anlık bildirimler alır, departmanlar arası doğru koordinasyonu çok daha hızlı şekilde sağlarsınız. Bunun yanısıra işinizi her yerden yöneterek, operasyonel süreçleri hızlandırır, ofisinizi cebinizde taşırsınız.

Özellikle birbirinden farklı departmanlara sahip orta ve büyük ölçekli işletmelerin, yoğun iş süreçlerini doğru ve hatasız yönetmeleri bakımından mutlaka yararlanması gereken bir çözümdür. Bunun yanı sıra mobil uygulama sayesinde iş süreçleri ile ilgili anlık bildirim sağlaması ve iş süreçlerini her an her yerden yönetme imkanı sunması, her sektörden tüm ölçekteki işletmelere önemli kolaylıklar sağlar.

Mikro Jump ve Mikro Fly ile tam entegredir.

Stokların; barkod, renk, beden, parti lot, seri no ve son kullanma tarihlerini detaylı olarak takip edebilirsiniz.

Şirket içerisindeki tüm iş süreçlerinin takip edilebileceği bir modüldür. Şirketteki ana süreçler belirlendikten sonra, bu süreçlere bağlı istediğiniz sayıda alt kırılım oluşturabilir, her sürecin kapatma aksiyonları belirleyerek, iş süreç planlarının zamanlamasını doğru yaparsınız.