İş süreçlerinde kontrol sizde!

İş süreçlerinizi eksiksiz yönetin, işletme hedeflerinizi gerçekleştirin.

Mikro_Yazilim_e-donusum_cozumleri_3

Sizi Arayalım ve İhtiyacınız Olan Çözümleri Sunalım!

MÜŞTERİ REFERANSLARIMIZ

bakyapi_49c1301e54
sarikiz_2x_411d4db014
oezdilek_2x_a7c43c11b1
cavusoglu_yemenler_2x_086b3d6ada
uzaktan_calisan_ekibinizle_nasil_saglikli_bir_is_birligi_yaparsiniz_948fd02e07_1133e2d9bd

Süreç Yönetim Sistemi ile Yapabilecekleriniz

  • Teklif, fırsat, sipariş ve satın alma süreç yönetimi
  • Satış süreçlerinin anlık izlenebilmesi ve anlık mobil bildirimler
  • Her an her yerden satış süreç yönetimi
  • Stok ve ürün yönetimi
  • Müşteri analizi ve otomatik raporlama
  • Müşterilerle yapılacak toplantıların hızlı organizasyonu
  • Kalite süreç yönetimi
  • Satış teklif formlarının kolay gönderimi
fatura_yazdirma_programi_nedir_ne_ise_yarar_6ebf7195c1

  • Teklif formlarında kurumsal dizaynlar
  • Farklı kanallardan gelen satış fırsatlarının kaydının tutulması ve raporlanması
  • İş süreçlerinin alt kırılımlarını oluşturma, tamamlanma aksiyonlarını kaydetme ve raporlama
  • Potansiyel müşterileri saptama, kaydetme ve izleme
  • Müşterilerin mevcut bakiye, risk, düzenli satın alma gibi bilgilerini görüntüleme
  • Proje süreç yönetimi
  • İnsan kaynakları süreç yönetimi ve personel takibi
huzur_hakki_nedir_huzur_hakki_hesaplamasi_7e282c1514

Süreç Takip Programı Kullanmanın Avantajları

  • Masaüstünden veya mobilden, internetin olduğu her yerden erişim imkanı
  • Hatasızlaşan iş süreçleri sayesinde artan iş verimliliği
  • Departmanlar arasında hızlı ve doğru koordinasyon
  • Akıllı süreç yönetimi çözümleri ile hızlanan operasyonel süreçler
  • ERP programları ile entegre kullanım
  • Süreç yönetim programı çözümlerinde kiralama modeli opsiyonu

Gurur duyduğumuz sayılar

35

Yıllık Deneyim

150.000+

Mutlu Müşteri

400+

İş Ortaklığı

ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZ

Mikro Yazılım neden her şirkete lazım?

Bir yazılımdan fazlası

Yazılım bağımlılığının olmadığı, sürekli gelişip güncellenen, abonelik ve kiralama modeline sahip hizmetlerimizle, bu hizmetleri düşük ilk yatırım maliyeti ile kullanmanın keyfini sunuyoruz.

Gelişmiş altyapımız ile çok boyutlu destek

Yaşadığınız soruna kolayca çare bulabileceğiniz bir altyapıya ve dilediğinizde bizden daima yardım alabileceğiniz destek hizmetlerine sahibiz.

Deneyime dayalı bir güven

Ürünlerimizi 33 yılın bilgi birikimi ve yüz binlerce müşterinin kullanım deneyimi ile geliştiriyor; servislerimizi abonelerimizin ihtiyaçlarına göre şekillendiriyoruz.

İş süreç yönetimi yapmak için farklı programlar ve ek personeller kullanmanıza artık hiç gerek yok! Süreç yönetim programımız ile iş akışlarınızı kolayca kontrol altına alabilir, kurumsal süreç yönetimi aşamalarınızı anlık olarak izleyebilirsiniz. Satın almalardan üretim planlama sürecine tüm iş akışlarınızı sisteme tanımladıktan sonra güncel olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz. Süreç yazılımı çözümlerimizi keşfetmek için bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım.

Mikro Yazılım ile başaran müşteriler

teknikel_2x_35fb3fcde0

"Güzel bir mobil uygulama, raporlara telefondan erişim sağlaması da büyük kolaylık sunuyor."

yol_living_2x_364b10f1af

"Mikro Yazılım ile tüm iş süreçlerimizi tek bir yazılım üzerinden yürütüp bize özel geliştirilen çözümler sayesinde esnek ve verimli şekilde çalışıyoruz."

tugra_iplik_2x_3e474f2815

"Mikro Yazılım'ın ürün gruplamadan, stoklara barkod tanımlamaya, raporlamadan filtrelemeye kadar birçok detaylı özelliği operasyonlarımızda büyük kolaylık sağlıyor."

DESTEK HİZMETLERİMİZ

Satış sonrasında ihtiyaç duyacağınız her şey için tüm destek ekibimizle yanınızdayız.

Buluo

Mikro Yazılım ürün ve hizmetleri ilgili merak ettiğiniz tüm cevapları bulabilirsiniz.

Mikro Asistan Destek

Bize 0 850 225 1010 numaralı hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Akademikro

Akademikro ile her seviyeden onlarca eğitimi tamamlayabilir, finans ve ERP süreçlerinizi kapsayan teorik bilgiyi öğrenebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

İlk olarak süreçler ayrıntılı şekilde haritalanır ve analiz edilerek iyileştirme fırsatları tespit edilir. Ardından bu süreçler optimize edilip uygulamaya alınır ve sürekli olarak izlenir. BPM süreç yönetimi, süreçlerin performansını artırmak ve organizasyonel verimliliği sürekli iyileştirmek amacıyla tekrarlanan bir döngü halinde sürdürülmelidir.

Evet, tedarik süreçlerinizi süreç takip programındaki iş akışlarınızdan biri olarak tanımlayarak kolayca farklı kırılımlara ayırabilir, izleyebilir ve raporlayabilirsiniz.

Süreç odaklı yönetim; bir organizasyonun tüm iş faaliyetlerini bireysel görevler veya departmanlar yerine, birbirine bağlı iş süreçleri üzerinden yönetmeyi hedefleyen yaklaşımdır. Bu yönetim anlayışında, bir ürün veya hizmetin müşteri talebinden son teslimatına kadar olan tüm aşamalar bir bütün olarak ele alınır.

İş geliştirme, şirketin büyüme fırsatlarını stratejik olarak keşfederken, süreç yönetimi bu fırsatların etkin uygulanmasını sağlamak için iş akışlarını optimize eder. Bu iki strateji birlikte çalışarak iş büyümesini destekleyen verimli süreçler oluşturur.