Logo

TEKNİK DESTEK HİZMETLERİ

Türkiye'nin önde gelen kurumsal ve ticari iş yazılımları üreticilerinden biri olan Mikro'nun, bugüne kadar 100 bini aşkın şirket tarafından tercih edilmesinin ve %96 gibi yüksek bir müşteri memnuniyeti seviyesi yakalamasının önemli bir nedeni var. Yaklaşık 30 yıldır Mikro Yazılım, istisnasız olarak tüm müşterilerinin işlerine kesintisiz bir şekilde devam edebilmeleri için yüksek standartlarda teknik destek hizmetleri sunuyor. Mikro çözümlerini kullanırken karşınıza çıkabilecek en küçük sorunu bile kolay ve hızlı bir şekilde aşabilmenizi sağlayan Mikro teknik destek hizmetleri; telefon, e-posta ve yerinde destek hizmetlerini kapsayan çok kanallı yapısıyla her zaman ulaşılabilir olmayı hedefliyor.

300 Teknik Destek Merkezi

Türkiye’nin tamamını kapsayan bir yapıya sahip olan uzman teknik destek ekipleri, Mikro güvencesiyle sahip olduğunuz tüm ürün ve çözümlerde karşılaşabileceğiniz olası sorunları en kısa sürede çözebilecek yetkinliğe sahip. Bu doğrultuda tam 300’ü aşkın merkezde bulunan uzmanlar, sorununuzun türüne ve aciliyet seviyesine göre müdahale için hazır bekliyor.

En Yakın Destek Merkeziyle Temasa Geçin

DESTEK MERKEZLERİ

Mikro Destek

Mesai Saatleri İçinde Telefonla Doğrudan Erişin

Karşılaşabileceğiniz acil sorunları çözmek ve sorularınıza cevap vermek amacıyla kurulan bu teknik destek hattı, hafta içi 08:30 - 18:30; Cumartesi günleri ise 09:30 - 14:00 saatleri arasında hizmet veriyor.

+90 (216) 544 20 00 (pbx) numaralı telefon hattından ulaşabileceğiniz Mikro destek hattı, Mikro Asistan paketini almış firmaların sorununu telefonda en kısa sürede çözüyor.

Bunları Unutmayın

Telefonla destek alırken aşağıdaki noktalara dikkat ederseniz, sorunlarınızı çok daha hızlı bir şekilde çözebilirsiniz:

Sorunun nereden kaynaklandığını tespit etmeye çalışmak ya da programınızda sorun yaşadığınız modülü ekranda hazır bulundurmak işinizi kolaylaştırabilir.

Çözüme giden adımları not etmek iyi bir fikir olabilir. Bunun için yakınınızda kağıt ve kalem bulundurmayı unutmayın.

İlk önce çalıştığınız şirketin ismini, kendi isminizi, size ulaşabileceğimiz telefon numarasını belirtin.

Size her zaman daha iyi hizmet sunulabilmesi için, görüştüğünüz Mikro teknik destek görevlisinin ismini mutlaka not edin.

Teknik destek görevlisi size sorununuzu gidermek için izleyeceğiniz yolu anlatırken alacağınız notları, programı kullanırken sorun yaşayan diğer arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

Mikro Asistan Çağrı Destek Paketi


Tüm Mikro Asistan işlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz MikroCRM sayfası üzerinden, Mikro Asistan Çağrı Destek (Telefon ve e-posta aracılığıyla) hizmetini de almanız mümkün. Kullanıcılar, crm.mikro.com.tr adresindeki destek bölümünden Mikro ürünleri ile ilgili tüm servis hizmetlerini kolayca alabiliyor.

Mikro Destek 2
Mikro Destek 3

Ücretsiz Danışma Hattı

Telefon ve e-posta kanallarıyla çözümlenmesi mümkün olmayan tüm sorunlarınız için Mikro, Türkiye çapındaki yetkili servis merkezleri ile yerinde destek hizmetlerini sunuyor. +90 (800) 261 74 05 nolu ücretsiz danışma hattını arayarak size hizmet verebilecek en yakın yetkili servis merkezini öğrenebilir veya İş Ortaklarımız sayfasını ziyaret edebilirsiniz.