Express Aktarım

1200x628-kampanya copy (2)

Express Aktarım nedir?

Express Aktarım, mükelleflerin fatura bilgilerini müşavirleriyle dijital olarak anında paylaşmasını, müşavirlerin de gelen faturaları kaydedip kolayca muhasebeleştirmesini sağlayan bir Mikro Yazılım ürünüdür.

Mükellefim; Express Aktarım’ın benim için avantajı nedir?

Faturaları mali müşavire elden vermek tarih oluyor! Artık Express Aktarım ile faturalarınızı müşavirinize saniyeler içinde gönderebilir, rutin muhasebe süreçlerinize hız ve verim kazandırabilirsiniz. Üstelik sosyal mesafeyi de koruyarak!

Müşavirim; Express Aktarım’ın benim için avantajı nedir?

Elle tek tek fatura girişi yapmak eskide kaldı! Artık Express Aktarım ile mükelleflerinizden gelen faturaları tek tıkla kaydedip muhasebeleştirebilirsiniz. Hem zamandan tasarruf eder hem de veri girişini hatadan arındırıp iş süreçlerinizin verimini artırırsınız.

Lisans satın aldım, Express Aktarım’ı nasıl kullanabilirim?

Lisans satın aldıysanız Express Aktarım’ı kullanabilmek için MAG (Mikro Asistan Güncelleme) hizmetinizi de yenilemelisiniz. Bu yenileme ile hataların giderilmesini, ürünlerinizin uyumlu ve yüksek performansla çalışmasını sağlamış olacaksınız. Aktif kiralama yaptıysanız bu gereklilikten muafsınız.

 

Sıkça Sorulan Sorular

 

Express Aktarım ücretli midir?
Express Aktarım’ı kimler kullanabilir?
Express Aktarım’ı kullanmaya nasıl başlarım?
Faturaları müşavirime gönderdim, nasıl takip edebilirim?
Daha önce gönderdiğim faturalarla ilgili uyarı görebilmek için ne yapabilirim?
Mükellefim faturasını bana gönderdiğinde nasıl haberim olacak?
Mükellefimin gönderdiği bir faturanın hatalı olduğunu fark ettim, ne yapmalıyım?
Mükellefimden gelen faturaları kaydettim ancak muhasebe fişlerinin oluşmadığını görüyorum, nedeni nedir?
Mükellefimden gelen belgelerin toplu halde fiş olarak kaydedilmesi için ne yapmalıyım?