Mikro Yazılım | Teknik Destek Hizmetleri

Yazılım dünyasının olmazsa olmazı teknik destek. Kullandığınız işletim sisteminden, elektrik kesintilerinden ya da sürüm yenilemelerinden doğan teknik bir sorunla karşılaştığınızda dilediğiniz yoldan 7x24 ulaşabileceğiniz destek hizmetlerimiz ile işinizde kesinti yaşamadan sürdürebilirliğin keyfini sürebilirsiniz.

Otuz yılı aşan tecrübesi ve 105 binin üzerinde müşteriye hizmet veren Mikro Yazılım olarak yüzde 96 gibi ulaşılması zor bir müşteri memnuniyeti oranına sahibiz. Bunu istisnasız tüm müşterilerimize verdiğimiz teknik desteğe borçlu olduğumuzun da bilincindeyiz. Öte yandan bizlerin çabamızın yanında sizlerin desteği de çok önemli.

Yaygın Teknik Destek Ağı

Mikro Yazılım olarak Edirne’den Kars’a kadar ülkemizin tamamına dağılmış sayıları 300’ü aşan yetkili destek merkezimizle her an müşterilerimizin yanındayız. Bu merkezlerdeki arkadaşlarımız ise her ürünümüz için en üst seviye teknik bilgiye sahip çözüm odaklı profesyoneller. Kısacası siz bize ulaşın biz sorununuzu en kısa sürede çözelim.

Mesai Saatlerinde Bir e-posta ya da Telefon Mesafesindeyiz

Bize mesai saatlerimiz dahilinde +90 850 225 10 10 numaralı telefon hattımızdan ulaşabilirsiniz. Ya da dilerseniz crm.mikro.com.tr adresindeki destek bölümü sekmesinden bize yazabilirsiniz. Karşılaşabileceğiniz acil sorunları çözmek için en hızlı yollardan biri olan bu Mikro Destek Hattı crm.mikro.com.tr , hafta içi 09.00-18.00, cumartesi günleri ise 09.30-14.00 saatleri arasında kesintisiz hizmet sunuyor.

Doğru Teşhis Her Zaman Kazandırır

  • Sorunun nereden kaynaklandığını bildiğinizden emin olun ve mümkünse sorun yaşadığınız modül, ekranınızda açık durumda bulunsun.
  • Teknik destekteki arkadaşlarımızın söyleyeceklerini not etmenizde fayda olacaktır. Bu yüzden yanınızda mutlaka kalem ve kağıt bulundurun. Böylece teknik destekte size yardımcı olan arkadaşımızın verdiği bilgileri, daha sonra notlar halinde çalışma arkadaşlarınızla da paylaşabilirsiniz.
  • Telefon görüşmesi başladığı andan itibaren daha iyi destek alabilmek için telefonda görüştüğünüz servis yetkilimizin ismini mutlaka not edin.

Ücretsiz Danışma Hattı

Sorununuzun telefon ya da e-posta ile çözülemeyeceğini düşünüyorsanız+90 (212) 806 45 45 numaralı ücretsiz danışma hattımızdan da bize ulaşabilirsiniz. Buradaki arkadaşlarımız size destek verebilecek en yakınızdaki yetkili servimize ulaşamanız konusunda yardımcı olacak. Telefon yerine İş Ortaklarımıza doğrudan kendiniz ulaşmak istersiniz burayı tıklamanız yeterli olacaktır.

DemoTalebi

İş Ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Programlarımızla tanışarak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak ürünü tespit edebilirsiniz.

Bize Ulaşın