Bilgi işlem envanter takip programı

bilgi işlem

Envanter takibi neden önemlidir?

Verimli iş süreçleri, yüksek kârlılık seviyesi ve daha iyi rekabet edebilme kabiliyeti için işletmenizin kaynaklarını eksiksiz takip edip planlayabilmelisiniz. Etkin bir kurumsal kaynak yönetiminin önemli bileşenlerinden biri de envanter takibidir. Siz büyük bir maliyet kalemi olan sabit kıymetlerin yönetimi konusunda güçlendikçe, tespit ve sayım projeleriniz hatasız sonuçlanır; şirketiniz de kârlılığını artırır.

Neden bir envanter takibi programına ihtiyacınız var?

Hacminiz büyüdükçe ve ofis/lokasyon sayınız arttıkça demirbaşlarınız ile varlıklarınızı takip etmek daha zor hale gelebilir. Sahip olduğunuz data ile gerçek varlıklarınızın sayısı bir değilse ya da materyallerinizin nerede olduğuna dair bilginizde hata varsa bu materyaller için ödediğiniz kira, sigorta ve vergi tutarı normalden fazla hale gelebilir. Sonuç olarak olması gerekenden daha çok harcama yapmak zorunda kalabilirsiniz. İşte tam da bu sebeplerden demirbaşlarınıza ait planlama, fiziki sayım, etiketleme ve veri toplama gibi işlemleri web tabanlı ve mobil cihazlar üzerinden de takip edilip işlenebilen bilgi işlem envanter takip programları kullanarak eksiksiz yapmaya başlayabilirsiniz. Böylece yalnızca demirbaşlarınızla ilgili maliyet kalemleriniz azalmaz aynı zamanda satın alımlarınızı daha doğru şekilde yapabilirsiniz.

Mikro Yazılım ile etkili envanter takibi

Mikro Yazılım'ın işletmenizin büyüklüğü ve ihtiyaçlarına göre seçebileceğiniz çözümleri ile artık siz de etkili bir bilgi işlem envanter takibi yapabilirsiniz.

Eğer küçük ölçekli bir işletmeniz varsa hedeflerinize sizinle birlikte koşan Mikro Run'ın Stok/Ürün ve Hizmet Yönetimi Modülü'nden faydalanarak ürünlerinizin stoklarını palet, çuval, kilo, adet gibi birimlerden uygun olanını kullanarak, fiyat, dönem başı miktarı ve barkod gibi bilgiler de dahil olacak şekilde sisteminize ekleyebilirsiniz. Ürünlerinizi belirlediğiniz ana ve alt gruplara ayırabilir, işlemlerinizle ilgili anlık veya geçmişe yönelik raporlar alabilirsiniz.

Sağlıklı büyümek isteyen KOBİ'lere özel yazılım Mikro Jump'ın Stok ve Yönetimi modülü ile ise stoklarınızı parti-lot, seri no, ana grup, alt grup, tedarikçi, üretici, reyon, ambalaj, marka, sektör gibi kırılımlara göre tanımlayabilir, minimum ve hedef seviye belirleyebilir, hizmet satış sözleşmeleri ile dönemlere yayılan hizmet gelirlerini takip edebilirsiniz.

Çalışanlarınızın sayısı 50 ve üzeriyse büyük işletmelerin tercihi Mikro Fly'ı seçerek, ürünün ana paketinde bulunan Stok ve Ürün Yönetimi modülü ile etkili bir envanter yönetimi yapabilirsiniz. Alım ve satımını yaptığınız ürün ve hizmetlerinizi evraklarıyla birlikte sisteme tanıtabilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizi stok durumu, değer ve hareketlerine göre listeleyebilir, anlık ve geçmişe yönelik raporlar oluşturabilirsiniz. Stoklarınızı birçok farklı faktöre göre tanımlayabilirsiniz. Ayrıca minimum, sipariş ve hedef seviyelerine bağlı olarak ihtiyaç belirleyebilir, bunların detaylı analizini yapabilirsiniz.

İlgili Blog Yazılarımız: 

Neden Mikro Run kullanmalısınız?
Neden Mikro Jump kullanmalısınız?

Neden Mikro Fly kullanmalısınız?

Mikro Yazılım ürünlerinin ücretsiz demosunu talep etmek için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz. 
Sizi 0850 225 1010 numaralı telefondan arayarak demo talebinize istinaden iş ortaklarımıza yönlendireceğiz. 
DemoTalebi

İş Ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Programlarımızla tanışarak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak ürünü tespit edebilirsiniz.

Bize Ulaşın