Satın Alma Programı | Satın Alma Yönetimi | Mikro Yazılım

Satın alma yönetimi programı

satın alma programıSatın alma yönetimi neden önemlidir?

Globalleşme sonucu değişen rekabet koşulları, işletmelerin büyüme ve hatta varlıklarını sürdürme yolunda pek çok zorluğa sebep olabiliyor. Daima güncel kalmanın bir zorunluluk olduğu bu küresel iş dünyasında işletmeler kalite ve performanslarından ödün vermeden, maliyetlerini de mümkün olduğunca düşük tutarak rekabet stratejilerini geliştirmek zorundalar. Tüm bu unsurlar göz önüne alındığında, işletmenin sağlıklı biçimde var olması ve büyümeye devam etmesi için hayati olan konulardan biri de satın alma yönetimi. İşletmelerin müşteri ve tedarikçileriyle olan ilişkileri kadar kalite, maliyet ve zaman unsurlarıyla da çok ilgili olan satın alma yönetimi, rekabet avantajı sağlamak konusunda da oldukça stratejik bir öneme sahiptir.

Satın alma yönetimi programları ne işe yarar?

İşletmelerin doğru ürünleri, doğru zaman ve optimum fiyatta, en güvenilir tedarikçiden alabilmesi, ardından müşterisine vaktinde ve kaliteli biçimde teslim edebilmesi için etkin bir satın alma yönetimi yapması gerekir. Tedarik zinciri yönetiminin de önemli bir unsuru olan satın alma yönetimi artık bu işe özel yazılımlarla da yapılabiliyor. Talep, teklif, sipariş ve teslimata dair tüm ayrıntıları kaydedip bir bakışta görebileceğiniz bu yazılımlarla, satın alma ve tedarik süreçlerinizi tek bir platform üzerinden kolayca yönetebilirsiniz. Stok takip programı ile satın alma yönetimi programınızı tamamlayabilirsiniz.

Mikro Yazılım ile etkin satın alma yönetimi

Mikro Yazılım'ın işletmenize uygun ürünleriyle siz de etkin bir satın alma yönetimi yapabilirsiniz. Mikro Run'ın Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi programına hem ürün satın alımlarınızı ve hem de birlikte çalıştığınız tedarikçilerinizi kolaylıkla tanımlayabilir, her an elinizin altında olan bir tedarikçi fihristi oluşturabilirsiniz. İrsaliye girişi yapıp tek tuşla faturaya dönüştürebilir, belirlediğiniz tarihlere göre detaylı raporlar alabilirsiniz.

Mikro Jump'ın ana paketinde bulunan Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi modülüyle ise Mikro Run ile yapabileceklerinize ek olarak, satın alma sırasında aldığınız teklif alternatifleri karşılaştırıp onaya sunabilir, satın alma şartlarına uygunluk kontrolü özelliği sayesinde yaptığınız anlaşmalar ile sipariş, irsaliye, fatura uyumunu denetleyebilirsiniz. Böylece satışlarınızı tekliften siparişe kadar işlerinizi aksatmadan yönetirsiniz. Ayrıca, satışlarınızda müşterilerinize risk limitleri tanımlayabilir, onay süreçleri içeren iş akışları oluşturabilirsiniz. Hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri de yaparak işletmenizin gelecek hedeflerini en kârlı şekilde belirleyebilirsiniz.

Mikro Fly'ın ana paketinde bulunan Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi modülüyle de Mikro Jump ile yapabileceklerinize ek olarak yaptığınız anlaşmalar ile sipariş, irsaliye, fatura uyumunu denetleyebilirsiniz. Bu sayede satın alma, teklif yönetimi, sipariş ve irsaliye-fatura süreçlerinizin tüm aşamalarını eksiksiz yönetebilirsiniz.

Ticari Program Fiyatları Süre Fiyat
Mikro Run Aylık Kiralama Yıllık 484 TL + KDV**
Mikro Jump Aylık Kiralama Yıllık 1172 TL + KDV**
Mikro Müşavir Aylık Kiralama Yıllık 355 TL + KDV**
Mikro Run Muhasebe Programı Sınırsız 1392 TL + KDV*
Mikro Jump Muhasebe Programı Sınırsız 5391 TL + KDV*
Mikro Müşavir Muhasebe Programı Sınırsız 1632 TL + KDV*

* Başlayan fiyatlarda kiralayın ya da satın alın.
** Tek seferlik giriş bedeli alınmaktadır. 

DemoTalebi

İş Ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Programlarımızla tanışarak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak ürünü tespit edebilirsiniz.

Bize Ulaşın