Sipariş Takip Programı | Mikro Yazılım ile İş Yükünü Azaltın

Sipariş Takip Programı

sipariş takipNeden bir sipariş takip programı kullanmalısınız?

Siparişlerinizi geleneksel yöntemler yerine online sipariş takip programları aracılığıyla alarak hem maliyet ve zamandan tasarruf eder, hem de iş süreçlerinizi daha etkili yönetebilirsiniz.

  • Müşterilerinizden hızlı ve hatasız sipariş almak için,
  • Tedarik sürecinizi standardize etmek için,
  • Maliyet ve vakitten tasarruf etmek için,
  • Teslim edilen ve bekleyen siparişleri anlık olarak izlemek için,
  • Personelinizin kolayca kullanabileceği standardize bir sistem kullanmak için,
  • Personelinizi performanslarına göre değerlendirebilmek için

    siz de bir sipariş takip programı kullanabilirsiniz.

    Sipariş takip programları ile neler yapabilirsiniz?

  • Online sipariş takip programlarına dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden ve internet bağlantısına sahip herhangi bir cihazla rahatça erişebilirsiniz.
  • Size siparişi verilen tüm ürün ve hizmetleri ayrıntılarıyla tek bir platform üzerinden görebilirsiniz.
  • Siparişlerinizde gerek ürün özelinde gerekse sipariş tutarında indirim yapabilirsiniz.
  • Sisteminize istediğiniz birimleri tanımlayabilir, stok güncelleme, sipariş ve teslimat aşamalarında dilediğiniz birimi seçebilirsiniz.
  • Müşterilerinizi sisteme tanıtıp açık hesap tanımlayabilir, hesaplara dair bilgileri ve eski siparişleri görüntüleyebilirsiniz. 
  • Sipariş hazırlama ve teslimat süreçlerini anlık olarak izleyip olası hata ve zaman zaman kaybını ortadan kaldırırsınız.
  • Hesaplarınızı dilediğiniz ödeme türüne göre sıralayıp takip edebilirsiniz.
  • Eski dönemlere ait siparişleri görebilir, teslimatı yapılan ve yapılmayan yapılmamış siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
  • Tahsilat ve ödemelerinizle birlikte nakit akışınızı anlık olarak izleyebilirsiniz.
  • Eğer bir faturalama modülüne sahipseniz fatura düzenleyebilirsiniz.
  • Stok modülüne sahipseniz stok takibi yapabilir, ihtiyaç halinde gerekli malzemeleri zamanından önce tedarik edebilirsiniz.

Mikro Run, Mikro Jump ve Mikro Fly ile etkili sipariş takibi

Küçük ölçekli işletmelerin ticari çözümü Mikro Run'ın Perakende Yönetimimodülü sayesinde satışlarınızı anlık olarak takip edip stok, cari ve muhasebe verilerinizi gün sonunu beklemek zorunda kalmadan görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca mağazalarınız arasındaki iletişimi daha etkin hale getirip anlık stok bilgisi tutabilir, ürün bilgisi gönderebilir, sipariş alabilir, satış ve tahsilatlarınızı kolayca izleyebilirsiniz. 

KOBİ'lerin dostu Mikro Jump'ın Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimimodülü ile satın alma, teklif yönetimi, sipariş ve irsaliye-fatura süreçlerini tüm aşamalarıyla etkili biçimde yönetebilirsiniz. 

Büyük işletmeleri kanatlandıran Mikro Fly'ın Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi modülü ile satın alma, teklif yönetimi, sipariş ve irsaliye-fatura süreçlerinizi verimli biçimde takip edebilir, yaptığınız anlaşmaların sipariş, irsaliye, ve fatura uyumunu kontrol edebilirsiniz.

Neden Mikro Run kullanmalısınız?

Neden Mikro Jump kullanmalısınız?

Neden Mikro Fly kullanmalısınız?

Ticari Program Fiyatları Süre Fiyat
Mikro Run Aylık Kiralama Yıllık 484 TL + KDV**
Mikro Jump Aylık Kiralama Yıllık 1172 TL + KDV**
Mikro Müşavir Aylık Kiralama Yıllık 355 TL + KDV**
Mikro Run Muhasebe Programı Sınırsız 1392 TL + KDV*
Mikro Jump Muhasebe Programı Sınırsız 5391 TL + KDV*
Mikro Müşavir Muhasebe Programı Sınırsız 1632 TL + KDV*

* Başlayan fiyatlarda kiralayın ya da satın alın.
** Tek seferlik kurulum ve eğitim bedeli alınmaktadır. 

DemoTalebi

İş Ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Programlarımızla tanışarak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak ürünü tespit edebilirsiniz.

Bize Ulaşın