i_Stock_1130352086_42dd46a522_cd451f7d73

Mikro Yazılım yanınızda,
paranızın kontrolü daima sizde

Gelir ve giderlerinizi tek ekrandan bir bakışta görün, paranızı verimli şekilde yöneterek kârınızı artırın.

Whatsapp iletişim

Hizmet Yönetim Programı Nedir?

Hizmet Yönetim Programı, işletmelerin sundukları hizmetlerin takibini ve yönetimini uçtan uca optimize eden yazılım çözümü olarak tanımlanabilir.
Bu tür programlar, hizmet süreçlerini dijitalleştirerek işletmelerin müşteri taleplerini, servis işlemlerini ve saha operasyonlarını daha verimli bir şekilde yönetmesine olanak tanır.

Hizmet Yönetim Programı Ne İşe Yarar?

Hizmet Yönetim Programı, işletmelerin hizmet süreçlerini daha verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur. Bu yazılımlar sayesinde;

  • Müşteri talepleri hızlıca yanıtlanır.
  • Saha operasyonları ve servis işlemleri optimize edilir.
  • Gelir-gider takibi kolayca yapılır.
  • Personel performansı artırılır.
  • Nakit akışı ve harcamalar kontrol altında tutulur.

Bunun gibi pek çok özellikten yararlanarak müşteri memnuniyetinizi yükseltirken işletme kârlılığınızı da artırabilirsiniz.

GENEL BAKIŞ

Nakit akışınız kontrol altında

Mikro Yazılım programları ile işletmenizin nakit akışını kontrol altına alıp kârınızı artırın. Hatasız ve hızlı gelir gider takibi ile iş süreçlerinizi ve finansal operasyonlarınızı eksiksiz yönetip zamandan ve maliyetten tasarruf edin.

Maaş, prim ve avans gibi tüm personel giderlerinizi takip edin.

Maaş, prim gibi personel işlemlerinizi zahmetsizce tek yerden yönetin ve kontrol edin.

Her yerden güncel durumunuzu takip edin.

Nerede olursanız olun, işletmenizin güncel durumuna dair verilere kolayca erişin.

Vergi ve SGK Primlerinizi zamanında ödeyin

Firmanıza ait muhtasar, stopaj, gelir vergisi, damga pulu, kurumlar vergisi gibi dönemsel vergi giderlerinizi veya çalışanlarınız için devlete ödediğiniz SGK primlerini kaydedin.

Sıkça Sorulan Sorular

İşletmelerin elde ettiği gelirler ile yaptığı giderleri kayıt altına alarak analiz etmesine gelir gider takibi denir. Gelir gider takibi ile etkin bir muhasebe yönetimi yapabilir, şirketiniz açısından önemli olan ticari kararları daha doğru bir şekilde alabilirsiniz.

İşletmelerin kasasına belirli bir zaman dilimi içerisinde giren ve çıkan paraya nakit akışı denir. İşletmeye giren nakit, pozitif nakit akışı; işletmeden çıkan nakit, negatif nakit akışıdır.

İşletmenin sahip olduklarını, borcunu, bilançosunu, kâr ve zararını tüm ayrıntılarıyla gösteren tabloya gelir tablosu denir.

Şirketin nakit giriş çıkışlarını gösteren tabloya nakit akışı tablosu denir.

Öncelikle gelir ve giderlerinizi kategorilendirin; böylece ana gelir kaynaklar ile giderleri görebilir, gelecek yatırım ve harcamalarınıza daha kolay yön verebilirsiniz. Ayrıca kullandığınız programa banka ve hesaplarınızı ekleyin; bu sayede tek ekrandan gelir gider takibi yaparak zamandan tasarruf edebilirsiniz. Son olarak harcama ve gelirlerinizi anında kaydedin; böylece nakit akışınızı her an kontrol altında tutar ve iş yeri kârlılığınızı anlık olarak ölçümleyebilirsiniz.

BAŞARI HİKAYELERİ

Mikro Yazılım ile başaran müşteriler

teknikel_2x_35fb3fcde0

"Güzel bir mobil uygulama, raporlara telefondan erişim sağlaması da büyük kolaylık sunuyor."

cavusoglu_yemenler_2x_086b3d6ada

"Müşterilerimizin, bankadan ve portföyümüzden yaptığı senet tahsillerini, kullandığımız kredileri ve geri ödemelerini kolayca takip edebiliyor, detaylı raporlamalar alabiliyoruz."

nills_2x_e2abd4c6bb

"Stok kart girişleri, reçete tanımları, e-irsaliye ve e-fatura işlemleri gibi birçok operasyonel ve yönetsel alanda zaman tasarrufu sağlayabiliyoruz."

Abone Olun

Blog sayfamıza abone olarak yeni içeriklerden haberdar olabilirsin!