i_Stock_621142710_9c4f944b76

Mikro Yazılım yanınızda,
paranızın kontrolü daima sizde

Bilgi teknolojilerinin altın çağında iyi bir kurumsal kaynak planlaması stratejisi ve başarılı iş takibi programıyla işletmenizi uçuşa hazırlayın.

Whatsapp iletişim

GENEL BAKIŞ

Tüm iş süreçleriniz kontrol altında

Mikro Yazılım programları ile işletmenizin gelir-gider takibi, İK yönetimi, üretiminizi, ithalat ve ihracat süreçlerinin organizasyonu, müşteri ve tedarikçi ilişkilerinin idaresi ve e-Dönüşüm süreci de dahil olmak üzere tüm finansal operasyonları ve ticari süreçlerini zahmetsizce yürütebilirsiniz.

İş akışınızı pürüzsüzleştirin

Siparişlerinizi hazırlanma aşamasından teslim edilme aşamasına kadar kolayca takip eder, kaliteli bir iş akışı elde edebilirsiniz.

Üretimin kalitesini artırın

Standardize olan süreçler sayesinde üretiminizi hızlandırıp daha etkin bir imalat yönetimi yapabilirsiniz.

Müşteri memnuniyetini yükseltin

Tüm iyileştirmeler sayesinde müşterilerinizin memnuniyet ve sadakatini artırabilirsiniz.

ÖZELLİKLER

İş takibi için ana ürünler

Mikro_Yazilim_Jump

Mikro Jump

Mikro Jump’ın

  • Satınalma ve Tedarikçi Yönetimi modülü ile iş akışınızı daha sağlıklı hale getirebilir,
  • Üretim Yönetimi modülü ile üretiminizin her aşamasını kolayca planlayıp takip edebilir,
  • Stok/Ürün Yönetimi modülü ile stok kayıtlarınızı farklı kırılımlara göre sınıflandırıp kontrol edebilir,
  • Personel Yönetimi modülü ile e-Bildirge’yi program içinden SGK’nin sistemine göndermek de dahil olmak üzere personel yönetiminizi kolaylaştıracak pek çok farklı işlemi yapabilir,
  • Karar Destek ve Analiz modülü ile detaylı raporlar üreterek işletmeniz için daha etkin kararlar alabilir,
  • Satış ve Müşteri Yönetimi modülü ile ise hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri yaparak gelecek hedeflerinizi kârlı biçimde belirleyebilirsiniz.

Bilgi Al

Mikro_Yazilim_Fly

Mikro Fly

Mikro Fly’ın

  • Satınalma ve Tedarikçi Yönetimi modülü ile iş akışınızı daha sağlıklı hale getirebilir,
  • Üretim Yönetimi modülü ile üretiminizin her aşamasını kolayca planlayıp takip edebilir,
  • Stok/Ürün Yönetimi modülü ile stok kayıtlarınızı farklı kırılımlara göre sınıflandırıp kontrol edebilir,
  • Personel Yönetimi modülü ile e-Bildirge’yi program içinden SGK’nin sistemine göndermek de dahil olmak üzere personel yönetiminizi kolaylaştıracak pek çok farklı işlemi yapabilir,
  • Karar Destek ve Analiz modülü ile detaylı raporlar üreterek işletmeniz için daha etkin kararlar alabilir,
  • Satış ve Müşteri Yönetimi modülü ile ise hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri yaparak gelecek hedeflerinizi kârlı biçimde belirleyebilirsiniz.

Bilgi Al

Neden İş Takip Programı Kullanmalısınız?

İyi bir iş takip programı ile gerek gelir giderlerinizi, gerek personelinizi, gerek insan kaynaklarınızı, gerek üretiminizi, gerek ithalat ve ihracat süreçlerinizi, gerek müşteri ve tedarikçi ilişkilerinizi, gerekse e-Dönüşüm sürecinizi kolayca yönetebilirsiniz.
İyi bir kurumsal kaynak planlaması stratejisi ve başarılı bir ERP / iş takibi programıyla, işletmenizi uçuşa hazırlayın!

İyi Bir İş Takip Programında Bulunması Gereken Özellikler

İyi bir iş takip programı, şu özelliklere sahip olmalıdır:

1. Kaliteli bir iş akışı sağlamalıdır.

İyi bir iş takibi programı, siparişlerinizi sistem üzerinde toplamalı. Böylece siparişin hazırlanma, paketlenme, depolanma, gönderilme ve teslim edilme süreçlerinin tamamını kolayca takip edebilirsiniz.
Böyle bir sistemle hem üretiminizi daha kolay kontrol edersiniz hem de faturalama süreciniz daha etkin biçimde ilerler. Bu da daha sağlıklı bir iş akışı demektir.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Satınalma ve Tedarikçi Yönetimi özelliği ile bu iş sandığınızdan da kolay!

2. Standardizasyonu artırarak imalat sürecini hızlandırmalı.

Üretimlerinizde farklı yöntemler, üniteler ve iş akışları da olsa, iyi bir iş takip programıyla hepsini standart bir metot üzerinden takip edebilmelisiniz.
Ürün tanıtım, sarfiyat ve iş emri tanımlayabilmeli, malzeme ihtiyaç planları oluşturabilmelisiniz.
İş programınız, standart maliyetleri değerlendirerek doğru fiyatlandırma yapmanıza yardımcı olmalı, zamandan ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlamalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly içerisindeki Üretim Yönetimi programı ile üretiminizin her aşamasını zahmetsizce planlayıp takip edebilirsiniz.

3. Stokları optimize etmeli.

İş programınız; stok kayıtlarınızı farklı kırılımlara göre sınıflandırıp düzenli olarak kontrolünü sağlamalı. Bu sayede hem satın almalarınızı yönlendirmeli, hem de müşterilere doğru ve hızlı teslimat yapmanızı sağlamalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Stok/Ürün Yönetimi programı ile tüm bunları ve daha fazlasını kolaylıkla yapabilirsiniz.

4. İK ve personel yönetimini kolaylaştırmalı.

Kullandığınız iş programı; işçilerinizin sosyal haklarını, iletişim ve hizmet bilgilerini güvenle saklamalı, size çalışanlarınızı sicil kartlarından izin kartlarına kadar her detayı eksiksiz biçimde takip etme olanağı sunmalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Personel Yönetimi programı ile e-Bildirge’yi program içinden direkt SGK’nin sistemine göndermek de dahil olmak üzere personel yönetiminizi pratikleştirecek birçok farklı işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

5. Nitelikli raporlamalar yapmalı.

Oluşturduğu gerçek zamanlı bilgilerle şirketinizin öngörü becerisini artırıp hareket alanını genişletecek, etkili ve doğru raporlar üretmeli.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Karar Destek ve Analiz programı ile hızlı ve zengin raporlar üretebilir, verilerinizi belirlediğiniz detayda inceleyip işletmeniz için daha etkin kararlar alabilirsiniz.
Üstelik kendi veri küplerinizi de kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

6. Müşteri memnuniyetini artırmalı.

İyi bir iş takip programı, satış sürecinizi tekliften siparişe kadar detaylı biçimde ilerletmenizi sağlamalı. İş süreçlerinizi insana bağlı hatalardan arındırarak müşterilere daha etkili ürün ve hizmet sunumu yapmanıza olanak sağlamalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Satış ve Müşteri Yönetimi programı ile müşterilerinize risk limitleri tanımlayabilir, onay süreçleri içeren iş akışları oluşturabilirsiniz.
Ayrıca hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri yaparak gelecek hedeflerinizi kârlı biçimde belirleyebilirsiniz. Tüm bu iyileştirmelerle, müşterilerinizin memnuniyetini ve şirketinize olan sadakatlerini artırabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Online iş takip programları işletmenizin finansal operasyonlarını ve ticari süreçlerini zahmetsizce yürütmenizi sağlar. İyi bir iş takip programı ile gelir ve gider takibi yapabilir, personel ve insan kaynaklarınızı etkin biçimde takip eder, üretiminizi, ithalat ve ihracat süreçlerinizi verimli şekilde planlar, müşteri ve tedarikçi ilişkileriniz ile e-Dönüşüm sürecinizi kolayca yönetebilirsiniz.

İş takip programları sayesinde,

  • Siparişlerinizi hazırlanma aşamasından teslim edilme aşamasına kadar kolayca takip eder, kaliteli bir iş akışı elde edersiniz.
  • Standardize olan süreçler sayesinde üretiminizi hızlandırıp daha etkin yönetirsiniz.
  • Faturalama süreçlerinizi daha sağlıklı ilerletirsiniz.
  • Stoklarınızı optimize edebilir, müşterilerinize daha doğru ve hızlı teslimat yapabilirsiniz.
  • Personelinizin tüm bilgi verilerini güvenle saklar, insan kaynakları yönetimini pratikleştirerek tüm çalışanlarınızı anlık olarak takip edebilirsiniz.
  • İşletmenizin karar alma ve öngörü becerisini geliştirecek etkili ve zengin raporlar üretebilirsiniz.
  • Satış sürecinizi tekliften siparişe dek ayrıntılı biçimde ilerletebilirsiniz.
  • Tüm bu iyileştirmeler sayesinde müşterilerinizin memnuniyet ve sadakatini artırırsınız.

Yaratıcı fikirlerinizin eşliğinde sağlam hedeflerle kurduğunuz işletmenin operasyon ve yönetim süreçlerini de en az sizin kadar özenli ellere emanet etmelisiniz. Mikro Jump ve Mikro Fly ile tüm iş süreçlerinizi verimli şekilde takip edebilirsiniz.

Abone Olun

Blog sayfamıza abone olarak yeni içeriklerden haberdar olabilirsin!