sipariş-takip

Mikro Yazılım yanınızda,
paranızın kontrolü daima sizde

Sipariş takip programı kullanın, maliyet ve zamandan tasarruf ederek iş süreçlerinizi daha verimli hale getirin.

Whatsapp iletişim

GENEL BAKIŞ

Etkin sipariş takibi

Siparişlerinizi geleneksel yöntemler yerine Mikro Yazılım'ın sipariş takibi yapmanızı sağlayan programları ile alarak hem maliyet ve zamandan tasarruf edebilir, hem de iş süreçlerinizi daha etkili yönetebilirsiniz.

Sipariş yönetimi yapın

Müşterilerinizden hızlı ve hatasız sipariş alabilir, size siparişi verilen tüm ürün ve hizmetleri ayrıntılarıyla tek bir platform üzerinden görebilir, siparişlerinizde gerek ürün özelinde gerekse sipariş tutarında indirim yapabilir, geçmiş dönemlere ait siparişleri görebilir, teslimatı yapılan ve yapılmayan yapılmamış siparişleri görüntüleyebilirsiniz.

Personelinizi takip edin

Personelinizin kolayca kullanabileceği standardize bir sistem kurarak çalışanlarınızı performanslarına göre değerlendirebilirsiniz.

Gelir ve giderlerinizi yönetin

Hesaplarınızı dilediğiniz ödeme türüne göre sıralayıp takip edebilir, tahsilat ve ödemelerinizle birlikte nakit akışınızı anlık olarak izleyebilirsiniz.

ÖZELLİKLER

Amortisman yönetimi için ana ürünler

Mikro Run

Küçük ölçekli işletmelerin ticari çözümü Mikro Run’ın Perakende Satış Yönetimi modülü sayesinde satışlarınızı anlık olarak takip edip stok, cari ve muhasebe verilerinizi gün sonunu beklemek zorunda kalmadan görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca mağazalarınız arasındaki iletişimi daha etkin hale getirip anlık stok bilgisi tutabilir, ürün bilgisi gönderebilir, sipariş alabilir, satış ve tahsilatlarınızı kolayca izleyebilirsiniz.

Bilgi Al

Mikro_Yazilim_Jump

Mikro Jump

KOBİ’lerin dostu Mikro Jump’ın Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimimodülü ile satın alma, teklif yönetimi, sipariş ve irsaliye-fatura süreçlerini tüm aşamalarıyla etkili biçimde yönetebilirsiniz.

Bilgi Al

Mikro_Yazilim_Fly

Mikro Fly

Büyük işletmeleri kanatlandıran Mikro Fly’ın Satın Alma ve Tedarikçi Yönetimi modülü ile satın alma, teklif yönetimi, sipariş ve irsaliye-fatura süreçlerinizi verimli biçimde takip edebilir, yaptığınız anlaşmaların sipariş, irsaliye, ve fatura uyumunu kontrol edebilirsiniz.

Bilgi Al

Sipariş Takip Programı Avantajları Nelerdir?

Sipariş takip programları, müşterilerden aldığınız talep ve siparişleri daha hızlı görüntüleyip bunlara dair aksiyonları daha seri ve verimli şekilde gerçekleştirmenizi sağlar. Müşterilerinize ister doğrudan hizmet veriyor olun ister ürün satışı yapın, günümüzde siparişleri geleneksel metotlar yerine dijital araçlarla alıp düzenleyerek maliyet ve vakitten tasarruf edebilirsiniz.
Kullanım kolaylığı sunan bu programlarla, sipariş süreçleriyle birlikte ürün ve hizmet sunma süreçlerinizi de hatadan arınmasını sağlarsınız.

Neden Bir Sipariş Takip Programına İhtiyacınız Var?

Eğer;

  • Müşterilerinizden seri ve hatasız biçimde sipariş almak istiyorsanız
  • Tedarik sürecinizi hızlandırmak ve hatadan arındırmak istiyorsanız
  • Maliyet ve zamandan tasarruf etmek istiyorsanız
  • Teslim edilmiş ve bekleyen siparişleri anlık olarak takip etmek istiyorsanız
  • Tüm ekibinizin kolayca kullanabileceği otomatize olmuş bir sistem kurmak istiyorsanız
  • Çalışanlarınızı tamamladıkları işlere ve performanslarına göre değerlendirmek istiyorsanız

Sizin de bir sipariş takip programına ihtiyacınız var!

Bir Sipariş Takip Programıyla Neler Yapabilirsiniz?

Bir sipariş takip programı ile pek çok şey yapabilirsiniz:

  • Web tabanlı yazılımlar oldukları için sipariş takip programlarını 7/24 her yerden her durumda rahatça kullanabilirsiniz
  • Sipariş edilen ürün ve hizmetleri tüm detaylarıyla tek bir platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz
  • Sipariş formunda ürün özelinde ve sipariş tutarında indirim yapabilirsiniz
  • Sisteminize istediğiniz birimleri tanımlayıp stok güncellerken ve sipariş ve teslimat aşamalarında bu birimleri seçip kullanabilirsiniz
  • Sipariş aldığınız hesapları sisteme tanımlayabilirsiniz, açık hesap tanımlayabilir, belli bir hesaba dair bilgileri görüp o hesaba ait eski siparişleri görüntüleyebilir ve tahsilat işlemini yapabilirsiniz
  • Siparişin hazırlanma ve teslim süreçlerini adım adım izleyebilir, bu süreçlerdeki hataları ve olası zaman kaybını ortadan kaldırırsınız
  • Ödeme türü belirleyip hesaplarınızı buna göre (nakit ya da kredi kartı) ayırıp takip edebilirsiniz
  • Belirli bir döneme ait siparişleri görüntüleyebilir, teslimatı yapılmış ve yapılmamış siparişleri birkaç tıkla görebilirsiniz
  • Tahsilat ve ödemelerinizi görüp nakit akışınıza hakim olabilirsiniz
  • Programınızın faturalama modülü varsa, fatura oluşturup önceki faturalarınızı takip edebilirsiniz
  • Programınızın stok modülü varsa stoklarınızı güncel tutup ihtiyaç duyduğunuz malzemeleri bitmeden tedarik edebilirsiniz

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişlerinizi geleneksel yöntemler yerine online sipariş takip programları aracılığıyla alarak hem maliyet ve zamandan tasarruf eder, hem de iş süreçlerinizi daha etkili yönetebilirsiniz.

  • Müşterilerinizden hızlı ve hatasız sipariş almak için,
  • Tedarik sürecinizi standardize etmek için,
  • Maliyet ve vakitten tasarruf etmek için,
  • Teslim edilen ve bekleyen siparişleri anlık olarak izlemek için,
  • Personelinizin kolayca kullanabileceği standardize bir sistem kullanmak için,
  • Personelinizi performanslarına göre değerlendirebilmek için siz de bir sipariş takip programı kullanabilirsiniz.
  • Online sipariş takip programlarına dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden ve internet bağlantısına sahip herhangi bir cihazla rahatça erişebilirsiniz.
  • Size siparişi verilen tüm ürün ve hizmetleri ayrıntılarıyla tek bir platform üzerinden görebilirsiniz.
  • Siparişlerinizde gerek ürün özelinde gerekse sipariş tutarında indirim yapabilirsiniz.
  • Sisteminize istediğiniz birimleri tanımlayabilir, stok güncelleme, sipariş ve teslimat aşamalarında dilediğiniz birimi seçebilirsiniz.
  • Müşterilerinizi sisteme tanıtıp açık hesap tanımlayabilir, hesaplara dair bilgileri ve eski siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
  • Sipariş hazırlama ve teslimat süreçlerini anlık olarak izleyip olası hata ve zaman zaman kaybını ortadan kaldırırsınız.
  • Hesaplarınızı dilediğiniz ödeme türüne göre sıralayıp takip edebilirsiniz.
  • Eski dönemlere ait siparişleri görebilir, teslimatı yapılan ve yapılmayan yapılmamış siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
  • Tahsilat ve ödemelerinizle birlikte nakit akışınızı anlık olarak izleyebilirsiniz.
  • Eğer bir faturalama modülüne sahipseniz fatura düzenleyebilirsiniz.
  • Stok modülüne sahipseniz stok takibi yapabilir, ihtiyaç halinde gerekli malzemeleri zamanından önce tedarik edebilirsiniz.

Mikro Run, Mikro Jump ve Mikro Fly ile sipariş takibi yapabilirsiniz.

Abone Olun

Blog sayfamıza abone olarak yeni içeriklerden haberdar olabilirsin!