İyi Bir İş Takip Programında Bulunması Gereken 6 Özellik

Mikro Ürünler E-Dönüşüm Genel İş Yönetimi 3dk
Mikro Ürünler E-Dönüşüm Genel İş Yönetimi

Harika fikirler ve sağlam hedeflerle kurduğunuz şirketin operasyon ve yönetim süreçlerini de en az sizin kadar özenli ellere emanet etmelisiniz.
Bilgi teknolojilerinin altın çağında yaşıyoruz. Böyle bir dönemde, işletmemizi ileriye taşıyacak her bilgiye kolayca erişebiliyorsanız neden finansal işleriniz ile ticari süreçlerinizi de zahmetsizce yürütmeyesiniz? İş takip programı kullanmak ile ilgili detaylara göz atalım.

Neden İş Takip Programı Kullanmalısınız?

İyi bir iş takip programı ile gerek gelir giderlerinizi, gerek personelinizi, gerek insan kaynaklarınızı, gerek üretiminizi, gerek ithalat ve ihracat süreçlerinizi, gerek müşteri ve tedarikçi ilişkilerinizi, gerekse e-Dönüşüm sürecinizi kolayca yönetebilirsiniz.
İyi bir kurumsal kaynak planlaması stratejisi ve başarılı bir ERP / iş takibi programıyla, işletmenizi uçuşa hazırlayın!

İyi Bir İş Takip Programında Bulunması Gereken Özellikler

İyi bir iş takip programı, şu özelliklere sahip olmalıdır:

1. Kaliteli bir iş akışı sağlamalıdır.

İyi bir iş takibi programı, siparişlerinizi sistem üzerinde toplamalı. Böylece siparişin hazırlanma, paketlenme, depolanma, gönderilme ve teslim edilme süreçlerinin tamamını kolayca takip edebilirsiniz.
Böyle bir sistemle hem üretiminizi daha kolay kontrol edersiniz hem de faturalama süreciniz daha etkin biçimde ilerler. Bu da daha sağlıklı bir iş akışı demektir.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Satınalma ve Tedarikçi Yönetimi özelliği ile bu iş sandığınızdan da kolay!

2. Standardizasyonu artırarak imalat sürecini hızlandırmalı.

Üretimlerinizde farklı yöntemler, üniteler ve iş akışları da olsa, iyi bir iş takip programıyla hepsini standart bir metot üzerinden takip edebilmelisiniz.
Ürün tanıtım, sarfiyat ve iş emri tanımlayabilmeli, malzeme ihtiyaç planları oluşturabilmelisiniz.
İş programınız, standart maliyetleri değerlendirerek doğru fiyatlandırma yapmanıza yardımcı olmalı, zamandan ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlamalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly içerisindeki Üretim Yönetimi programı ile üretiminizin her aşamasını zahmetsizce planlayıp takip edebilirsiniz.

3. Stokları optimize etmeli.

İş programınız; stok kayıtlarınızı farklı kırılımlara göre sınıflandırıp düzenli olarak kontrolünü sağlamalı. Bu sayede hem satın almalarınızı yönlendirmeli, hem de müşterilere doğru ve hızlı teslimat yapmanızı sağlamalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Stok/Ürün Yönetimi programı ile tüm bunları ve daha fazlasını kolaylıkla yapabilirsiniz.

4. İK ve personel yönetimini kolaylaştırmalı.

Kullandığınız iş programı; işçilerinizin sosyal haklarını, iletişim ve hizmet bilgilerini güvenle saklamalı, size çalışanlarınızı sicil kartlarından izin kartlarına kadar her detayı eksiksiz biçimde takip etme olanağı sunmalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Personel Yönetimi programı ile e-Bildirge’yi program içinden direkt SGK’nin sistemine göndermek de dahil olmak üzere personel yönetiminizi pratikleştirecek birçok farklı işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

5. Nitelikli raporlamalar yapmalı.

Oluşturduğu gerçek zamanlı bilgilerle şirketinizin öngörü becerisini artırıp hareket alanını genişletecek, etkili ve doğru raporlar üretmeli.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Karar Destek ve Analiz programı ile hızlı ve zengin raporlar üretebilir, verilerinizi belirlediğiniz detayda inceleyip işletmeniz için daha etkin kararlar alabilirsiniz.
Üstelik kendi veri küplerinizi de kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

6. Müşteri memnuniyetini artırmalı.

İyi bir iş takip programı, satış sürecinizi tekliften siparişe kadar detaylı biçimde ilerletmenizi sağlamalı. İş süreçlerinizi insana bağlı hatalardan arındırarak müşterilere daha etkili ürün ve hizmet sunumu yapmanıza olanak sağlamalı.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Satış ve Müşteri Yönetimi programı ile müşterilerinize risk limitleri tanımlayabilir, onay süreçleri içeren iş akışları oluşturabilirsiniz.
Ayrıca hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri yaparak gelecek hedeflerinizi kârlı biçimde belirleyebilirsiniz. Tüm bu iyileştirmelerle, müşterilerinizin memnuniyetini ve şirketinize olan sadakatlerini artırabilirsiniz.