Planlama programı

planlama-programi

iStock-1033851708İş yerinde planlama nedir?

İşletmelerin varlığı, ürün ve hizmetlerin sürekli olarak arz edilebilir olmasına sıkı sıkıya bağlıdır. İş yerinde planlama, bu sürdürülebilirliği sağlayan plan ve yönetimler bütünüdür. İşletmenizin satıştan muhasebeye, üretimden insan kaynaklarına, stok yönetiminden satın almaya dek tüm süreçlerinde yaptığınız işlemler ile ortaya çıkan verilerin tek platformda toplanması ve birbirine entegre olmasını sağlar. Böylece işletmenizin kaynakları ölçülebilir, kontrol edilebilir ve planlanabilir hale gelir. Tüm bu süreçler, kurumsal kaynak planlaması dahilinde de incelenebilir.

Neden bir planlama programına ihtiyacınız var?

İşletmeler, bu planlama ile insan kaynaklarını finansal kaynakları ile bir araya getirir ve bu unsurları etkin biçimde kullanmaya başlayarak tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetmeye başlar. Siz de böyle bir sürece girdiyseniz size yardımcı olarak sistem ve yazılımlar kullanabilirsiniz. Planlama programlarının varlık sebebi, firmanızın tüm datasını bir araya getirmek, bu datayı bilgiye dönüştürmek ve bu bilgilerden de üzerine kolayca aksiyon alınabilecek etkin sonuçlar çıkarmaktır. Planlama yazılımlarında, finans yönetimi, muhasebe, maliyet muhasebesi, satış, satın alma, üretim, stok yönetimi, depo yönetimi, kalite kontrol, bakım-onarım, satış sonrası servis ve insan kaynakları yönetimi gibi birçok farklı modülden de faydalanabilirsiniz.

Mikro Yazılım ile iş yerinde planlamanın kolayı

Mikro Yazılım ürünleri, kurumsal kaynak yönetimi (ERP), üretim yönetimi, ürün yönetimi, personel yönetimi, satış ve mağaza yönetimi, iş takibi, dış ticaret yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, finans yönetimi ve genel muhasebe yönetimi de dahil olmak üzere işletmenizi ilgilendiren tüm operasyonları tek platform üzerinden kolayca gerçekleştirmenizi sağlayan en gelişmiş ERP çözümlerini sunar.

Esnaf, serbest meslek ve küçük ölçekli işletme sahiplerinin Mikro Run ile:

  • Finansal durumunuzu bir bakışta görürsünüz.
  • Müşteri ve tedarikçi kaydı tutabilirsiniz.
  • Stok ve deponuzu güncel olarak görüntüler, maliyet ve satış sonrası kârlılık takibi yapabilirsiniz.
  • İrsaliye ve fatura kaydı yapabilirsiniz.
  • Gerek banka gerek kasa hesabı takibi yapabilirsiniz.
  • Çek, fatura, ödeme ve tahsilat günlerinizi önceden bilirsiniz.
  • e-Dönüşüm hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

Büyümek isteyen KOBİ'lerin tercihi Mikro Jump ile:

  • Tüm finansal operasyonlarınızı yönetebilirsiniz.
  • Banka hesaplarınızı program içinden görüntüleyebilirsiniz.
  • Giderlerinizi departman bazlı görüntüleyebilirsiniz.
  • Bütçe planınızı güncel olarak takip ederek daha hızlı karar alabilirsiniz.
  • Tüm e-dönüşüm hizmetlerini tek program ile kullanabilirsiniz.
  • Etkin bir depo ve stok yönetimi ile yanlış satın alımların önüne geçer, maliyet ve kârlılık takibi yapabilirsiniz.
  • Müşteri ve tedarikçi kaydı ile satış sürecinizi optimize edebilirsiniz.

En büyük olma yolundaki işletmelerin çözüm ortağı Mikro Fly ile:

  • Satış, satın alma, üretim, finans, muhasebe ve insan kaynakları fonksiyonlarınızı optimize edebilirsiniz.
  • Kaynak planlamanızı daha verimli hale getirerek zaman ve maliyetten tasarruf edersiniz.
  • Üretim maliyetlerinizi belirleyerek kârlılık analizi yaparsınız
  • Tüm e-dönüşüm hizmetlerini tek bir program üzerinden kullanırsınız.
  • Anlık personel takibi ve yönetimi yapabilirsiniz.
  • Kullanıcı yetkilendirmeleri ile personel hatalarını en aza indirirsiniz.
  • Detaylı işletme rapor ve analizleri alır, performansınızı aktif şekilde takip edebilirsiniz.
  • Tüm işlerinizi ek bir yazılım ya da dosya aktarımına ihtiyaç duymadan tek program üzerinden iletebilirsiniz.
İhtiyaç halinde tüm Mikro Yazılım ürünlerinin ek çözümlerinden alabilir ya da bir üst programa kolayca ve ekonomik olarak geçebilirsiniz. 

*