Perakende Satış Yönetimi programı

perakende satış

Satış yönetimi neden önemlidir?

Şirketinizin para akışı sağladığı ana işlev olan satış, hem girişim ve yatırımlarınız için maddi kaynak yaratır, hem faaliyetlerinizin devamlılığını sağlar hem de müşteri sadakati oluşturmanıza yardım eder. Satış sürecini optimize ederek tüm diğer birimlerinizin daha etkili çalışmasını sağlayacak sağlıklı veriler üretip doğru analizlerle rakiplerinizin birkaç adım önüne geçebilirsiniz.

Neden bir perakende satış yönetimi programına ihtiyacınız var?

İyi bir perakende satış yönetimi programı, satın almadan kasaya dek satış süreci ve müşteri yönetiminin her aşamasını hızlı ve kolayca yönetmenizi sağlar. Ayrıca satış ekiplerinizin performansını kontrol etmenize de olanak sağlar.

Perakende satış yönetimi programları ile neler yapılabilir?

  • Farklı lokasyonlardaki mağazalarınızdan toplu bir satış bilgisi edinebilir, tüm satış sürecinizi tek bir platformdan yönetirsiniz.
  • Personelinizin iletişim ve bilgi paylaşımı becerisini geliştirirsiniz.
  • İşletmenizden satın alınan tüm izlersiniz, kasadan geçtikleri an ve öncesi de dahil olmak üzere güncel olarak izleyebilirsiniz.
  • Depo ve stoklarınızın durumunu anlık olarak takip edersiniz.
  • Stoklarınızın durumuna göre sipariş ve satın alma sürecinizi daha etkili şekilde takip edersiniz.
  • Günlük analiz ve raporlar sayesinde nakit akışınız ile cironuzu kontrol altına alırsınız.
  • Belirli tarihler arasındaki satış hacminizi görerek ve kârlılığınızı anlık olarak izlersiniz.
  • Otomatize olan iş süreçleriniz ile zaman ve enerji tasarrufu sağlarsınız.
  • İyileşen süreçleriniz sayesinde hizmet kalitenizle birlikte müşteri memnuniyetini de artırırsınız.
  • Satış ekibinizin performansı ile verimliliğini takip edersiniz.
  • Mağazalarınız, satın almanız, varsa üretiminiz ve personeliniz üzerindeki yönetim ve karar alma kabiliyetinizi geliştirirsiniz.

Mikro Yazılım ile etkin satış yönetimi

Mikro Yazılım'ın esnaf ve serbest meslek sahiplerine özel çözümü Mikro Run'ın Satış ve Müşteri Yönetimi modülü ile

  • Sisteme istediğiniz sayıda satış ve müşteri tanımlayabilir,
  • Satış irsaliyesi düzenleyebilir, 
  • Oluşturduğunuz irsaliyeleri saniyeler içinde faturaya dönüştürebilir,
  • Belirlediğiniz zaman aralıkları için detaylı analiz ve raporlar oluşturabilir, bu sayede satış taktiklerinizi geliştirebilirsiniz.

KOBİ'lerin tercihi Mikro Jump ve büyük işletmelere özel yazılım Mikro Fly'ın ana paketinde bulunan Satış ve Müşteri Yönetimi programı ile

  • Satış sürecinizi teklif aşamasından kasa anına dek tüm aşamalarda kolayca yönetebilir,
  • Müşterilerinize risk limitleri tanımlayabilir,
  • İş akışları oluşturabilir,
  • Hedef gerçekleştirme, kampanya-promosyon verimlilik ve satış ekibi performans analizleri yapabilir,
  • Gelecek hedeflerinizi en kârlı şekilde belirleyebilirsiniz.

Yine Mikro Jump ve büyük işletmelerin tercihi Mikro Fly'ın Sektörel Çözümleri arasında bulunan Perakende Yönetimi modülü ile ise

  • Türkiye genelinde mali onayı olan birçok kasa (ÖKC-Ödeme Kaydedici Cihazlar) ile entegre çalışabilirsiniz.
  • Satışlarınızı anlık olarak takip edebilirsiniz.
  • Stok, cari hesap ve muhasebe verilerinizi gün sonunu beklemeden çıkarabilirsiniz.
  • Sistem terazileri, barkod yazıcı ve okuyucuları, KİOSK’lar, elektronik raf etiket sistemleri ve benzeri cihazlarla kolayca veri transferi yapabilirsiniz.
  • Anlık stok bilgisi tutabilir, ürün bilgisi gönderebilir, sipariş alabilir, satış ve tahsilat işlemlerini kolaylıkla takip edebilir, kısacası mağazalarınızın arasındaki bilgi akışını hızlandırıp karar alma yetinizi kuvvetlendirebilirsiniz.
Mikro Yazılım ürünlerinin ücretsiz demosunu talep etmek için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz. 
Sizi 0850 225 1010 numaralı telefondan arayarak demo talebinize istinaden iş ortaklarımıza yönlendireceğiz. 
DemoTalebi

İş Ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Programlarımızla tanışarak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak ürünü tespit edebilirsiniz.

Bize Ulaşın